A TALARIA STING-et egy 60 V-os, 38 Ah-s lítium-ion akkumulátorral szerelték, amely 2280 Wh kapacitású, és könnyen cserélhető. Az akkumulátor másodpercek alatt kicserélhető egy másik teljesen feltöltött akkumulátorra a folyamatos motorozás érdeében. Az elektromos autókhoz használható LG 21700 lítium-ion akkumulátorcellákkal, a legmodernebb programozott BMS-sel és az optimalizált belső szerkezettel ez az akkumulátorcsomag lehetővé teszi, hogy a motor biztonságos, nagy teljesítményű terepvezetést biztosítson.
A Talaria Sting műszerfala nagy kontrasztú OLED-kijelzővel rendelkezik, amely tiszta adatmegjelenítést kínál alacsony fogyasztás mellett. A CAN kommunikációval a műszerfalon elérhető az akkumulátorcsomag BMS-e és a motorvezérlő adatai. A kijelző menü számos információt tartalmaz, beleértve a maximális/átlagsebességet, a hatótávolságot, az akkumulátoradatokat, a menetmódot, a hibakódokat, az újraindítási szintet és még sok mást. A műszerfal is testreszabható, lehetőség van a különböző kerékméretek beálítására, a lánckerék méretének megváltoztatására, a motor regenerációs szintjének álltására, valamint a KM/H és MPH közötti kijelzés kiválasztására.
A kiváló minőségű hardvernek, a jó elrendezésnek és a zseniális programozásnak köszönhetően a Talaria Sting vezérlő rendkívüli képességgel rendelkezik tranziens áramütésállóságra, rendkívül erős interferencia-ellenállásra, nagy pontosságú EABS feszültség- és kisülési áramszabályozásra, hibaellenőrzésre, nagy teljesítményre. Alacsony hőmérsékletű védelemmel, kifutásgátlóval és intelligens energiaregenerálással rendelkezik. Ez garantálja, hogy a motoros erőteljes, izgalmas és biztonságos vezetési élményt kaphasson egy élvezhető hatótávolsággal.
A személyre szabott kombinált hajtáslánc kialakítása tökéletes a könnyű elektromos motorhoz. A nagy hatékonyságú, kefe nélküli állandó mágneses szinkron középhajtású motor csúcskategóriás mágneses anyaggal és fejlett feldolgozással elérhető 34 N.m csúcsnyomaték kibocsátására, valamint 284 N.m csúcsnyomatékra a hátsó kerékre. Az igényesen kidolgozott, nagy pontosságú hajtóműveknek köszönhetően a sebességváltó még halkabban működik, és sokkal tartósabb, mint bármely szíjhajtási rendszer.
Alváz anyaga 6061 T4 & T6 Aluminium Allow
Gyártási módszer 6000 tonna alatt préselt váz
Felületkezelés Eloxálás
Fényszóró LED
Első villa DNM
Hátsó lengéscsillapító DNM
Kerékméret 19”
Gumiabroncs Első 70/100-19 / Hátsó 80/100-19
Végsebesség 45 km/h (Utcai változat, L1e)
Végsebesség 70 km/h (Sport változat, utcán nem vezethető)
Max. Hatótávolság 70 km hatótáv 40 Km/h-nál
Nettó tömeg 63 Kg (akkumulátorral)
A jármű méretei 1850mm x 770mm x 1075mm
Ülés magasság 870mm
Tengelytávolság 1225mm
Kormány hossza 760mm
Hasmagasság 280mm
Motor típús LPMSM
Mouting Pozició a váz közepén
Súly 7.0 kg
Motor külső átmérő 180mm
Legnagyobb hatásfok 92%
Hűtés Method Air Cooled
Kontroller típús FOC
Súly 2 kg
Dimenzió 2 kg
Méret 248mm x 128mm x 50mm
Legnagyobb hatásfok 92%
Maximum hőfok 100°
Névleges feszültség 60V (DC)
Névleges teljesítmény 3000 W
Csúcs teljesítmény 6000 W
Névleges nyomaték ≥5.7 N.M
Maximális nyomaték 34 N.M.
Keréken leadott nymaték 284 N.M. (44 fogaskerékkel), 309 N.M. (48 fogaskerékkel)
Áttétel aránya 8.38 (44T) / 9.18 (48T)
Primer hajtás fogaskerék
Szekunder hajtás lánc
Akkumulátor 60V 38,4AH
Akkumulátor mérete 170mm x 140mm x 380mm
Akkumulátor súlya 12,85 Kg
Akkumulátor cellák LG Brand 21700 Cell (5000 MAH/Cell)
Kijelző sebesség, akkumulátor töltöttségi szintje, feszültség, aktuális megtett km / összes megtett km
A Talaria Sting elektromos terepmotort összehasonlítottuk egy benzines társával, a Malaguti motorral. Erről ITT olvashatsz.