Bemutatjuk a Talaria X3-t, vagy más néven Talaria xXx-t, egy kicsi, de erőteljes elektromos motort, amelyet a mai városi motorosok számára terveztek, akik ezzel a választással egy egészen más, modern szemléletet képviselnek. Az X3 ugyanakkora hatást gyakorolt az elektromos piacon, mint nagyobb testvére, a Sting, amelyet valószínűleg már sokan ismernek. Terep és city verzióban is kapható, az USA-ban az egyik legkedveltebb elektromos terepmotornak számít. Hogy miért?
A Talaria X3 a Talariák között
A Talaria X3 egy speciális modell a Talaria palettáján, a Talaria Sting modellek „kistestvére”. Az XXX city változata kifejezetten városi közlekedésre lett tervezve, olyan funkciókkal, mint a 3,5 x 4 teljes színes kijelző, teljes city lámpa csomag indexekkel, rendszámtartóval, és közúti slick gumiabroncsokkal a street kit verzióban. Éld át ennek a nagy teljesítményű e-bike-nak az azonnali nyomatékát és erejét szűk városi utcákon és burkolt járdákon!
A Talaria X3 specifikációi
- 5000W-os 60V-os nagy nyomatékú motor
- 70 km-es hatótáv
- 3 órás töltési idő
- 75 km/h végsebesség
- Hidraulikus tárcsafékek
- 223 mm-es féktárcsák
- 40Ah LG lítium akkumulátor
- 12Ah töltő
- Regeneratív fékrendszer
A kombinált hajtáslánc kialakítása ideális a könnyű X3 elektromos motorhoz. A nagy hatékonyságú, kefe nélküli, szinkron középmotor állandó mágnessel készült, prémium mágneses anyagokból és fejlett technológiával. A továbbfejlesztett DC IPM motor 45 Nm nyomatékot ad le, míg a hátsó kerékre akár 284 Nm csúcsnyomatékot is képes továbbítani.
A motor váza
A vázat kifejezetten a manőverezhetőség, könnyű súly és kompakt kialakítás szempontjából tervezték. A 6061-es alumínium ötvözetből készült váz 6000 tonnás kovácsolási nyomással rendelkezik, ami magas szakítószilárdságot biztosít. A motor garantáltan biztonságos és élvezetes vezetési élményt nyújt még a legnehezebb terepeken is.
Kijelző
A műszerfal egy nagy kontrasztú OLED kijelzővel van felszerelve, amely alacsony energiafogyasztás mellett nyújt kiváló adatmegjelenítést. CAN-kommunikációval kapcsolódik az akkumulátor BMS-éhez és a motorvezérlőhöz. A kijelző különböző információkat mutat, például a maximális/átlagos sebességet, hatótávot, akkumulátoradatokat, vezetési módokat, hibakódokat és regenerációs szinteket. A kijelző állítható a kerék- és lánckerékméretek, valamint a regenerációs szintek alapján, és átváltható km/h és mph között.
Felfüggesztés és hajtás
A gázkar új tervezése védelmet nyújt a belső alkatrészeknek, így sérülés esetén is használható marad. A DNM hátsó felfüggesztés többkaros szerkezettel, progresszív rugózással rendelkezik, amely alkalmazkodik a különféle vezetési stílusokhoz. Az DNM fordított első villa könnyű, de robusztus kialakítású.
Vezérlő
A vezérlő a Talaria X3 „agya”, amely fejlett ütésállósággal, interferencia-védelemmel, nagy pontosságú EABS-feszültség- és kisütésvezérléssel, hőmérséklet-védelemmel és intelligens energia-visszanyeréssel van felszerelve.
Méretek és súly
- Hossz: 190,6 cm
- Szélesség: 80,5 cm
- Magasság: 110,2 cm
- Ülésmagasság: 80,5 cm
- Minimális hasmagasság: 27 cm
- Váz: Alumínium ötvözet
- Kerékméret: 19” elöl, 17” hátul
- Gumiabroncs szélesség: 70/100-19
- Tengelytáv: 125,5 cm
- Első villa rugóútja: 16 cm
- Jármű súlya: 60 kg
- Maximális terhelhetőség: 75 kg